• Advertisement

WIIIEEE

Allt som inte passar in på övriga kategorier

WIIIEEE

Inläggav Majki01 » mån 07 jun 2010, 10:29

Mycket bra dag idag:) Fick precis ett samtal om fiskarna jag letat efter och idag gick beställningen iväg så på onsdag ska jag hämta min små gryn:D

2 ST Röda ct honor
1 ST Grön RT hane
1 ST blå CT hane
1 st röd SD Hane
1 st Svart hane
1 st Hel svart Hona.

Nu e det enda jag saknar och tydligen inte kan hitta någon stans en vit hona:( snälla någon? (A)
Go Betta Go.
Majki01

Re: WIIIEEE

Inläggav Majki01 » ons 09 jun 2010, 14:13

Fan va besviken jag blev....
Handla aldrig från akvarie teknik...
Beställde några röda CT honor... Dom leverade "orginal" honor..
Beställda svart hane
En CT hane
Och En grön
Och dom levererade 6 st multicolor hanar .. som jag absolut inte ville ha.. så retur på allt och hitta en annan leverantör...
Däremot så kom det fiskar till zoogiganten idag från tjeckien så jag fick hem den absolut finaste Dragontail hanen och en OTROLIGT FIN Halfmoon hane :)...
så något fint ur dagen i alla fall
Go Betta Go.
Majki01

Inläggav bäcks » tor 10 jun 2010, 06:11

Jag har beställt mycket från Akvarieteknik och fått vad jag har sökt.

Att du inte fick vad du beställde är nog mer så att de sänder till affären det närmaste de har och sen är det upp till affären att se om det överns stämmer med din order.

Hornbach i göteborg och jag har fått upp en fin kontakt så de kollar av leveranserna och ringer mig när det jag har haft önske mål på kommit. T.o.m så ringde de mig en gång och sa att jag måste komma in för de hade fått några snygga kampfiskar och kunde hålla dem tills jag kom. (har 5,5 mil dit). tyvärr hade jag inte möjlighet att komma den veckan men de höll ändå en åt mig :lol:
http://www.xn--bcks-loa.se www.bäcks.se
Vi har en liten uppfödning av Kaniner och akvariefisk.
Användarvisningsbild
bäcks

Inläggav Majki01 » tor 10 jun 2010, 07:48

Nej jag rekomenderar dom inte... Jag fick följesedlen det va order nr jag hade beställt.. Jag ringde upp till akvarieteknik och det visade sig att dom försökte lura "horn" i malmö antagligen för dom inte e så kuniga inom kamp...
Så i alla fall stod på hornbach. ringde upp akvarieteknik och berättade och dom körde endå hårt med att nej vi har skickat dom fiskarna... Jag blev förbannad vi la på och kollade igenom alla fiskar hornbach beställt. Ringde upp akvarieteknik 30 minuter senare och då fick jag svar. Kan tyvärr inte göra något han som hade hand om beställningen åkte på semester precis.. HAHA..... Men det är ju bara ryktena som stämmer har läst på många forum att man absolut inte ska handla av akvarie teknik och nu bevisade det sig vara sant.
Så nu sitter jag här utan honorna igen.
Go Betta Go.
Majki01

Inläggav Majki01 » tor 10 jun 2010, 08:17

Men självklart är det folk som lyckas få rätt också:).. Men jag saknar mina honor:( är i stort behov av dom innan hanarna blir för slöa hehe
Go Betta Go.
Majki01

Återgå till Off Topic