• Advertisement

Ik droomde ervan

Diskutera odling, odlingsakvariumet, få och ge tips och tricks.

Ik droomde ervan

Inläggav caicai2017 » fre 08 dec 2017, 02:38

Maar hier is het ding - het is basketbal. Dat soort opmerkingen en artikelen maakt niet zoveel uit als ik dacht. Wanneer mensen me vragen waarom ik kritiek niet laat Nike Air Presto Dames vallen, zeg ik, omdat het basketbal is. Je weet wat ik bedoel? Ik mag de game spelen waar ik elke dag dol op ben. Dat is Nike Air Max 90 Womens Pink het perspectief dat ik heb opgedaan door twee ACL-operaties te werken - ik moest werken om de beste speler te zijn die ik kon zijn en geen zorgen te maken over de andere jongens in mijn klas. Veel jongens lezen graag in kritiek en rankings, maar als je alle negatieve commentaren blijft lezen, wordt je gewoon gedood. Je raakt erin verstrikt. Het komt in je hoofd. Ik gaf altijd om de ranglijsten - het www.anthonytouma.fr was een manier om te zien hoe je op Nike Air Huarache Womens nationaal niveau bent gestapeld. Het was gewoon een doel dat je stelde om te zien of je het kon bereiken. Maar uiteindelijk heb ik geleerd dat het allemaal alleen maar lawaai is waar je niet te veel in kunt lezen, anders krijg je die kritiek constant over je heen.
In de nacht van het bericht stuurde CP3 me nog een bericht dat ook bij mij bleef. Hij vertelde me: "Werk hard, concurreer en bouw voort Nike Air Max 90 Homme op de basis die je al hebt gelegd."
"Daarna," voegde hij eraan toe. "Alles is mogelijk."
Dat is toen het mij raakte. Mijn besluit zal altijd van binnenuit moeten komen. Verwondingen en tegenslagen, die zijn aan God. Maar je doelen, je dromen, je drang om een ??grote blessure op te lossen, dat heb je allemaal onder controle.
Zie je, ik heb altijd een grote verbeelding gehad. Als kind droomde ik ervan Adidas Superstar Femme Fleur om mijn naam te horen roepen op de Nike Air Max 90 Femme avond van het vertrek, natuurlijk. Maar ik fantaseerde ook over de man te zijn die scoort en de winnende slag raakt. Ik zou degene zijn die back-to-back aanstootgevende en verdedigende acties uitvoert om een ??spel te verzegelen.
Ik droomde ervan franchisenemer te zijn.
Sacramento, luister - ik ben hier om eraan te werken de speler te zijn die ik me heb voorgesteld. Toen ik 20 werd geplukt, was Adidas ZX Flux Womensik zo opgewonden dat ik naar een plaats als Sacramento kon komen waar ik me echt kon ontwikkelen. Voor mij was de twintigste een loterij. Omdat het een kans was.
Nu ben ik een groentje, niet meer dan dat. Ik ben klaar om mijn nieuwe leven hier te beginnen. Sacramento is een franchise die zich inzet voor de ontwikkeling van de jonge groep die we hebben, en ik denk dat er geen betere plek voor mij is om te zijn. God wist precies wat hij www.roberttrinick.co.uk deed, ik ben precies waar ik zou moeten zijn. Ik ben klaar om je te laten zien waar ik het over heb.
Mijn verhaal tot nu toe gaat over tegenslagen. Ik ben eerder naar beneden geweest. Ik kwam beter terug. Ik heb het allemaal op jonge leeftijd meegemaakt en ik denk dat het mijn besluit sterker maakte dan ik me ooit zou kunnen voorstellen toen ik 19 was. Nu heb ik het gevoel dat ik op een missie ben.Nike Air Max 90 Womens Black
Wat is de volgende stap voor mij? Ik kan niet echt voorspellen. Ik denk dat je daar op moet wachten.
Ik zou een goed verhaal niet willen verpesten....
caicai2017

Återgå till Odling