• Advertisement

Kamp f. yngel

Söker du någon speciell kampfisk? Behöver du mer tillbehör? Annonsera här!

Kamp f. yngel

Inläggav Denis » fre 08 feb 2013, 08:02

Hej

Sökes kamp f. yngel 3-4 v gamla,minst 30st o fler
Denis

Re: Kamp f. yngel

Inläggav Taynie » tis 12 feb 2013, 15:05

Var i världen befinner du dig?
Ska till nordvästra skåne i morgen, eller förmodligen i övermorgon. Men Sverige är ju stort. Minst 3-4 veckor gamla. jag har några mycket äldre, men några är fortfaranmde ekstremt små, då de andra stal deras mat. Är där något där heter för stora?
Taynie

Inläggav Taynie » tis 12 feb 2013, 21:44

Du kan se föräldrarna och syskonen (som är mycket större på den här länken)
http://www.bettagruppen.dk/viewtopic.php?f=42&t=536

De fiskarna du skulle få är inte alls lika stora som de sista bilderna av brödrarna, men verkar vara runt 3 cm. Är det för mycket?
Jag har försökt samla dem och och slängt i dem till de adnra små i baljan med räkorna. och så hoppas jag att de "nya" också låter mina cherryräkor vara
Ska jag ta de 10-15 stycken med mig i morgon eller på torsdag, ifall jag komemr då? När passar det isåfall på torsdagen, om jag inte kommer i morgon.
Har precis fotat lite, så jag försöker skicka med några bilder på dem så du kan se dem, när jag lagt över dem i datorn

Mvh
Malin
Taynie

Inläggav Taynie » tis 12 feb 2013, 22:31

Bilderna var såklart för stora till att skicka här. Så jag skickar ännu en länkt, där du kan se några av de yngel jag har sorterat ut till dig. Du kan såklart få ännu flera, men isåfall blir de lite större en dessa. Det bestämmer du själv, ifall du vill ha några till som är lite större. Bara jag vet hur många jag ska ta med mig isåfall.

Du kan se de små fiskarna här:
http://www.bettagruppen.dk/viewtopic.php?f=52&t=820

Glaset behöver putsas, men det hoppas jag du överlever.

Mvh
Malin
Taynie

Inläggav fizzzk » fre 15 feb 2013, 10:46

Jag är intresserad! Finns de fortfarande kvar??? Älskar fina fiskar :lol:
Senast redigerad av fizzzk mån 18 feb 2013, 09:53, redigerad totalt 1 gång.
fizzzk

Inläggav Taynie » lör 16 feb 2013, 01:35

I mina fiskar?
De är sålda och transporterade till sverige.

Jag har en del större kvar, men tyvärr är jag redan i Sverige och fiskarna bor hemma hos mig i Danmark (Århus) Så jag kan inte transportera hit några just nu.
Jag vet inte var i världen du bor, men ifall du någon gång skulle ha vägarna förbi Århus så är du välkommen att kicka på dem. Annars får det nog vänta tills en annan gång då jag åker över igen. Blir kanske till sommaren, men jag vet inte säkert.
Taynie

Återgå till Köpes