• Advertisement

anen, med Hoka-sponsrade supers

Diskutera odling, odlingsakvariumet, få och ge tips och tricks.

anen, med Hoka-sponsrade supers

Inläggav caicai2017 » tor 16 maj 2019, 04:20

Det var skonsam marknadsf?ring Adidas NMD Dames p? Nike's sida att inkludera "4%" i produktnamnet, s? att ingen skulle gl?mma att denna sko lovar att f?rb?ttra din prestanda. Och det ?r saken: att ha ett par Vaporfly 4% s ?r att stilla bekr?fta din tro p? det l?ftet. Det ?r att meddela dina medarbetare att du inte bara ?r den person som tillbringar 250 kr p? l?parskor, men du g?r det f?r att du faktiskt tror att de kommer att g?ra dig snabbare!
Inte f?rv?nansv?rt, vissa elitister i det online-l?pande samh?llet har uttryckt sitt missn?je att mindre konkurrenskraftiga idrottare k?per upp Adidas Superstar Mujer 4%, som om privilegiet b?r reserveras f?r olympiska provk?mpare och halvproffs. (I en bizar analogi Nike M2k Tekno Dames j?mf?rde en LetsRun.com-meddelandekortaffisch hobbyjogging i skon f?r att ta en familjev?gsresa i en Ferrari.) Personligen skulle jag vara ganska f?rsiktig om jag var en snobbery . J?mf?rt med Adidas Superstar Donne framsidan av raser som Chicago ?r vi alla hobbyjoggers i slutet av dagen, och ingenting ?r mer tr?ttsamt ?n en amat?rsportsman med uppbl?st sj?lvf?rtroende.
F?r att vara r?ttvis ?r det oundvikligt att det p?fallande dyra och p?st?dda Adidas Superstar Mujerprestationsf?rst?rkande redskap kommer att bjuda in granskning. Du kan inte vara killen med $ 10 000 cykeln eller skr?ddarsydda pulverskidor och f?rv?nta dig att ingen kommer att d?ma dig f?r det. Tidigare var v?rlden av k?rstr?cka i stor utstr?ckning isolerad fr?n detta fenomen, men om vi g?r in i en ny era av Nike Air VaporMax Donne legaliserad teknisk dopning kanske det ?ndras.
Men n?r det g?ller denna uppfattning att midpackers ska spara sina pengar ?r det v?rt att g?ra den uppenbara meningen att l?pning inte ?r en sport d?r snygg utrustning kr?ver en h?gre grad av kompetens. Om Vaporfly 4% s verkligen g?r "jobba" kan man Adidas ZX 750 Mujer argumentera f?r Adidas NMD Donne att vi l?ngsamma "beh?ver" skoen mer ?n eliten. Jag vet att jag s?kert skulle kunna anv?nda hj?lpen. Eliud Kipchoge och Mo Farah ?r emellertid redan tillr?ckligt snabba. Du m?ste n?stan k?nna lite ledsen f?r Hoka One One.
Nike Air Vapormax Mujer I l?rdags sponsrade f?retaget ett samtidigt 100K-race och 50 mil v?rldsrekordf?rs?k f?r att fr?mja sin nya "Carbon X" -skorre. Sakerna gick mer eller mindre enligt planen, med Hoka-sponsrade superstj?rnan Jim Walmsley som kommer igenom 50 miles i 4:50:08, och bryter Bruce Fordyces l?ngvariga v?rldsm?rke Nike Air Max 95 Dames p? 4:50:51. Anstr?ngningen slutade kosta Walmsley vinsten i 100K, men det spelade ingen roll om. Hoka hade en ny v?rldsrekord f?r att hj?lpa till att s?lja sin senaste innovation och omedelbart avfyrade ett pressmeddelande med ett "historiskt genombrott i m?nsklig prestation".
Jag tvivlar inte p?Nike Air Vapormax Mujer att jag kommer att kunna ber?tta f?r mina barnbarn exakt var jag var n?r jag ?ppnade ett mail f?r att uppt?cka att homo sapiens Nike Air VaporMax Mujerhade kollat ??4:50:20 ?ver 50 miles. Men nyhetscykeln ?r ett om?ttligt odjur. Innan helgen var avslutad publicerade f?rmyndaren en artikel som meddelade att Eliud Kipchoge ?terigen skulle f?rs?ka bryta tv? timmars barri?r i en specialutg?va marathon iscensatt uteslutande f?r detta ?ndam?l. Med ingen respekt f?r Walmsley kan dessa dagar inte konkurrera med "Boss Man" Kipchoge.
caicai2017

Återgå till Odling